VIIDAKOSTA TOISEEN
Tim Allen on pörssimeklari Michael Cromwell. Hänellä on kaikki, rahaa, valtaa ja kihlattu. Kun Michael matkustaa Amazonille erotakseen ensimmäisestä vaimostaan, tämä paljastaa, että miehellä on 13-vuotias poika, Mimi-Siku. Mimi saa heimopäälliköltä tehtäväkseen tuoda tulta Vapaudenpatsaalta. New Yorkissa Michaelin täytyy vakuuttaa, ettei lemmikkejä syödä eikä ihmisiä saa jahdata tappajahämähäkillä. Kun Michaelin liikekumppani (Martin Short) suututtaa venäläismafioson kahvipapukaupan yhteydessä, Mimin ja Michaelin täytyy käyttää viidakkotaitojaan. Sisältää tupakkatuotteita.