Viikinmiekan salaisuudet
Viikingit kuuluvat historian hurjimpiin sotureihin. Vain harvat ja valikoidut heistä kantoivat aikansa mahtavinta asetta: pelättyä Ulfberht-miekkaa. Nykytekniikan ja perinteisen salapoliisityön avulla National Geographic rekonstruoi tämän vallankumouksellisen aseen.