Villi futisjoukko 2
Tällä kertaa he eivät vain puolusta pokaalien pokaalia, kenttäänsä ja kaupungin herruutta pelättyä skeittaajajengi Flammenmützeniä vastaan, vaan kaikkien kauhuksi he joutuvat taistelemaan Vanessasta (joka on kaiken lisäksi tyttö!), joka on ihastunut heidän johtajaansa! Tunnuslause pitää silti kutinsa: "Jos haluaa olla siisti, ole villi."