Villi futisjoukko 4
Villi futisjoukko tarvitsee enää yhden voiton jalkapallon pomputtelupalkintoon. Sen saadakseen heidän pitää pelata Ragnarök-susia vastaan. Susien takana on tyttö nimeltä Horizon ja hopeavalot usvassa. Horizonilla on vain yksi tavoite: saada Marlon ja Leon nousemaan toisiaan vastaan.
Voitettuaan Petomaiset pedot villi futisjoukko oli huippukunnossa ja voitti kaikki seuraavat ottelunsa. Vielä tarvitaan yksi voitto "Pottia" varten, joka on palkinto jalkapallon pomputtelusta. Sen saadakseen heidän pitää voittaa Ragnarök-sudet, mutta nämä eivät olekaan mikään tavanomainen vastustaja… Heillä on synkkä salaisuus, ja taustalla väijyy tietty voima, joka on heitä kaikkia vahvempi: nokkela tyttö nimeltä Horizon ja hopeavalot usvassa. Marlon ihastuu Horizoniin toivottomasti. Tällä on kuitenkin vain yksi yksinkertainen tavoite: erottaa Marlon ja Leon toisistaan. Seuraa katkera kamppailu, joka uhkaa hajottaa villin futisjoukon. Selviävätkö he yhdestä elämänsä suurimmista haasteista?