Voi veljet, missä lienet?
Tämä kummallinen tarina saa katsojan nauramaan jokaisessa uskomattomassa ja yllättävässä juonenkäänteessä. Mukana on erikoisia hahmoja, kuten sokea profeetta, seksikkäitä seireenejä ja yksisilmäinen Raamattujen kaupittelija (John Goodman). Pääosissa ovat George Clooney ja John Turturro.
George Clooney ja John Turturro lähtevät elämänsä seikkailuun tässä hauskassa ja erikoisessa reissutarinassa. Kyllästyttyään kivenhakkuuseen vankilatyöleirillä Mississipissä huoliteltu, hopeakielinen Ulysses Everett McGill (Clooney) karkaa – mutta yhä kahlehdittuna kiinni kahteen erikoiseen mieheen: lyhytpinnaiseen Peteen (Turturro) sekä ystävälliseen mutta tyhmään Delmariin (Tim Blake Nelson). Mitään ei ole menetettävänä ja kätketty saalis odottaa hakijaansa, joten kolmikko lähtee hurjalle matkalle, joka on täynnä takaa-ajoja, läheltä-piti-tilanteita ja petoksia. Mukana on erikoisia hahmoja, kuten sokea profeetta, seksikkäitä seireenejä ja yksisilmäinen Raamattujen kaupittelija (John Goodman). Tämä kummallinen tarina saa katsojan nauramaan jokaisessa uskomattomassa ja yllättävässä juonenkäänteessä!