Wall Street: Money Never Sleeps
Pitkään vankilassa istunut Gordon Gekko (Michael Douglas) katsoo ulkoapäin maailmaa, jota hän kerran hallitsi.
Pitkään vankilassa istunut Gordon Gekko (Michael Douglas) katsoo ulkoapäin maailmaa, jota hän kerran hallitsi. Hän haluaa korjata välinsä Winnie-tyttärensä kanssa ja se mielessään puhaltaa yhteen hiileen tämän sulhasen Jaken kanssa. Winnie ja Jake oppivat kuitenkin kantapään kautta, että Gekko on yhä manipuloinnin mestari, joka ei anna minkään estää häntä saamasta paikkaansa takaisin Wall Streetin huipulla.