Wild Generation
Kaksi vastakkaisia tapoja käyttävää opettajaa valmistelee Yorkshiren lukion vallattomia mutta älykkäitä oppilaita näiden hakuhaastatteluihin Oxfordiin ja Cambridgeen.
Tarina vallattomista, älykkäistä ja lahjakkaista mutta hiomattomista brittikoulupojista, joiden maailma muuttuu ikiajoiksi, kun kaksi vastakkaisia tapoja käyttävää opettajaa kisailee keskenään saadakseen pojat Oxfordiin ja Cambridgeen.