Wild Portugal
Tutkimme karua maailmaa, jossa sudet, mustangit, kameleontit ja pesiä rosvoavat genetit taistelevat eloonjäämisestä, ja kattohaikarat kasvattavat poikasiaan kielekkeen reunalla.