The Hills Have Eyes 2
Ihmisiä syövien mutanttien heimo odottaa piilossa New Mexicon kukkuloilla hyökätäkseen kansalliskaartin sotilaiden kimppuun.
Carterin perheestä alkanut ei selvästi loppunut Carterin perheeseen. Yuma Flatsin koulutus- ja koekeskus New Mexicossa on 4 000 neliökilometrin kokoinen alue, joka on täynnä erämaata ja vuoria ja jolla Yhdysvallat testaavat kaikkea aseista miehiin. Koulutuksensa puolivälissä oleville sotilaille annetaan rutiinitehtävä, joka muuttaa heidän elämänsä ikiajoiksi. He näkevät läheiseltä vuorelta tulevan hätäsignaalin, ja kersantti päättää johdattaa joukkonsa etsintä- ja pelastustehtävän pariin. He saavat kuitenkin vastaansa New Mexicon autioilla kukkuloilla piilotelleet ihmisiä syövät mutantit.