Yellowstone-puiston pennut
YELLOWSTONE-PUISTON PENNUT, nälkä ja uteliaisuus ohjaavat kahta Yellowstone-puistossa elävää karhunpentua, Tuffya ja Tubbya. Kun ne erkaantuvat äidistään, ne alkavat aiheuttaa kaaosta lomailijoiden ja telttailujoiden keskuudessa hilpein tuloksin.