Yksin kaikkia vastaan
Apartheidin aikaan Etelä-Afrikassa asuva englantilainen nuori orpopoika, PK, päätyy jatkuvasti yhteenottoihin afrikaanerien ja maan epäoikeudenmukaisen järjestelmän kanssa. Häntä vainotaan perheensä poliittisten näkemysten vuoksi, ja hän kääntyy ainoan ystävänsä puoleen. Tämä hyväntahtoinen, kokemuksistaan viisastunut vanki opettaa PK:ta nyrkkeilemään.