Zardoz
Kaksi yhteiskuntaa, yksi intellektuelli (Ikuiset) ja toinen fyysinen (Brutaalit) elävät rinnatusten, mutta eivät koskaan tapaa. Sean Connery on Brutaali, joka haluaa sekoittaa pakkaa.