Z-O-M-B-I-E-S 2
Zed ja Addison jatkavat Seabrook High'n yhdistämistä! Salaperäisen ihmissusiryhmän saapuminen sekoittaa asioita ja aiheuttaa Zedille ja Addisonille eripuraa!