Rogue One: A Star Wars Story
Lucasfilm esittää eeppisen seikkailun - Rogue One: A Star Wars Storyn. Konfliktien aikana ryhmä epätodennäköisiä sankareita lyöttäytyy yhteen varastaakseen Kuolontähden, Imperiumin äärimmäisen tuhoaseen, kaavat.