Cake
Cake on käsintehtyä ja sopivan kokoista sisältöä tarjoiltuna katsojille mielen maukkaana herkkuna. Mukana on monipuolinen valikoima kertomuksia tarinankertojilta. Puolituntinen esittelee niin näyteltyjä kuin animoituja eri pituisia komediaohjelmia, jotka ovat niin ajatuksia herättäviä, hauskoja, aitoja kuin kaunistelemattomia.
Cake on käsintehtyä ja sopivan kokoista sisältöä tarjoiltuna katsojille mielen maukkaana herkkuna. Mukana on monipuolinen valikoima kertomuksia sekä uusilta että asemansa vakiinnuttaneilta tarinankertojilta, joilla on monenlaisia näkökulmia. Tarkkaan harkittu puolituntinen esittelee näyteltyjä ja animoituja eri pituisia komediaohjelmia, jotka ovat niin ajatuksia herättäviä, hauskoja, taiteellisia, aitoja kuin kaunistelemattomia (ja epäilemättä myös sopivia GIF-muotoon). Tästä riittää varmasti jokaiselle jotain.