Afrikan metsästäjät
Tunteikkaat ja persoonalliset tarinat valottavat Afrikan huippusaalistajien ainutlaatuisia luonteita ja uskomatonta sopeutumiskykyä, kun niitä seurataan yksityiskohtaisesti Sambian luonnossa.