Ant-Man (Lyhytelokuva)
Seuraa Muurahaismiestä hänen joutuessaan vastakkain niin superroistojen kuin pienten avaruusolentojenkin kanssa. Ampiaisen ja Hank Pymin kanssa Muurahaismies suojelee maailmaa sentti kerrallaan.