Apocalypse: War of the Worlds
Hetkeä historiassa vuosien 1945 ja 1991 välillä määritti kahden maailman ja kahden järjestelmän konflikti. Yhdysvaltojen kapitalistinen Länsi oli vastavoimana Neuvostoliiton kommunistiselle Idälle. Molemmilla oli ydinpommi, jota ei voinut käyttää vaarantamatta itseään. Kauhun tasapaino toi läntiseen maailmaan rauhan puoleksi vuosisadaksi.