Miri on juuri vapautunut vankilasta vietettyään siellä 18 vuotta kamalan rikoksen seurauksena. Hän lähestyy neljääkymppiä eikä hänellä ole työtä, ystäviä tai muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa takaisin vanhempiensa luo. Miri haluaisi jatkaa elämäänsä, unohtaa menneet ja palata vanhaan. Mutta antaako kukaan hänen tehdä sitä pikkukaupungissa, jossa hänen rikoksensa on dramaattisin koskaan tapahtunut asia?