Big Sky
Yksityisetsivät Cassie Dewell ja Cody Hoyt yhdistävät voimansa Codyn vieraantuneen vaimon ja entisen poliisin, Jenny Hoytin kanssa. He haluavat löytää kaksi siskosta, jotka rekkakuski kidnappasi syrjäiseltä valtatieltä Montanassa. Mutta kun heille selviää, että nämä tytöt eivät ole ainoat sillä alueella kadonneet, heidän on kiirehdittävä estääkseen tappajaa viemästä lisää naisia.