Black-ish
Andre ”Dre” Johnsonilla on hieno työ, kaunis vaimo, neljä lasta ja hieno koti lähiössä. Onko menestys tehnyt mustasta perheestä jo turhankin keskiluokkaisen ja sopeutuneen? Nyt, isänsä avulla, Andre päättää ottaa kosketusta kulttuurisiin juuriinsa.