Called to the Wild
Kolme survivalistia aloittaa matkan koirakumppaniensa kanssa Mainen erämaassa. Ihmisten ja koirien muodostamat joukkueet kohtaavat luonnonvoimat ja tekevät yhteistyötä selviytyäkseen kymmenen päivää luonnossa.
Vuosisatojen ajan ihmiset ovat kasvattaneet koiria auttamaan selviytymisessä monin tavoin. Tämä on täysin ainutlaatuinen selviytymishaaste, jossa erilaisista taustoista tulevat selviytymisasiantuntijat pudotetaan keskelle Mainen syrjäistä erämaata koirakumppaniensa kanssa. Kymmenen päivän ajan ihmisten ja koirien muodostamat joukkueet selviytyvät vain luonnon ja mukanaan olevien varusteiden turvin. Joukkueet vaeltavat tiheään metsään käyttäen vain koiraansa oppaana, kun etsitään tiettyä selviytymispaikkaa.