Cesar Millan: Better Human Better Dog
Lemmikinomistajat ympäri Yhdysvaltoja tarvitsevat apua enemmän kuin koskaan. Onneksi toivoa on luvassa. Cesar Millan on valmis ottamaan hoitaakseen tähän mennessä haastavimpia tapauksiaan.
Cesar on palannut kuntouttamaan koiria ja kouluttamaan niiden omistajia. Tyhjät koiratarhat ja ennätykselliset adoptiomäärät tarkoittavat, että Yhdysvallat tarvitsee häntä enemmän kuin koskaan. Hänen myönteisyytensä on kuin majakan valo näinä ongelmallisina aikoina. Hänen mahtava asenteensa ja sydäntä lämmittävät muodonmuutoksensa saavat meidät tuntemaan, että selviämme kaikista esteistä…alkaen nelijalkaisista ystävistämme!