Connect
Dongsoo elää yksinäistä elämää ja viettää aikaansa lataamalla musiikkia internetiin. Hänen arkielämänsä muuttuu, kun elintenmetsästäjä kidnappaa hänet ja poistaa toisen hänen silmistään. Pian Dongsoo alkaa nähdä hänen silmänsä saaneen henkilön näköaistin. Tämän yhteyden kautta hän saa tietää, että silmän uusi haltija on pahamaineinen sarjamurhaaja, ja lähtee jahtaamaan murhaajaa saadakseen silmänsä takaisin.