Disneyn Hessu Hopo esittelee: Neuvoja kotona pysymiseen
Hessu Hopo tekee paluun kolmessa uudessa, käsin piirretyssä lyhytanimaatiossa. Hessu tarjoaa kotona pysyttelemiseen liittyviä neuvoja ja koomisia huomioita, opastaa mestaruuteen maskin käytön saralla sekä opettaa kokkaamaan ja katsomaan sarjoja putkeen. Sarja on palkitun Disney-animoija/ohjaaja Eric Goldbergin (Aladdin, Pocahontas, Fantasia/2000) ohjaama.