El jardín de Clarilú
Sarja tarjoaa lapsille taianomaisen seikkailun, jonka aikana musiikki ja vuorovaikutus pääosassa olevan Clarilú-tytön kanssa auttavat heitä oppimaan lukemisen ja kirjoittamisen alkeita. Kussakin jaksossa Clarilú saa salaperäisen viestin, jossa esitetään arvoitus. Hän yrittää ratkaista sen yhdessä Lápiz-nimisen lemmikkikoiransa ja muiden puutarhassa viihtyvien ystäviensä kanssa.