Science Fair: The Series
Vuoden 2018 Sundance Festivalin Favorite Award -palkinnon voittaneessa Science Fair -sarjassa kerrotaan yhdeksästä eri puolilta maailmaa tulevasta lukiolaisesta, joiden matkaa kohti International Science and Engineering Fair -tiede- ja teknologiakilpailua värittävät vastakkainasettelut, epäonnistumiset ja hormonit. Kilpailussa toisistaan ottaa mittaa 1 700 maailman terävintä ja fiksuinta opiskelijaa, mutta vain yksi voi voittaa kilpailun ykkössijan.