Snowdrop
Vuoden 1987 Souliin sijoittuva ajaton rakkaustarina. Yliopistoa käyvä nainen, Yeong-ro, hoitaa arvovaltaista yliopistoa käyvää miestä, Soo-hoa, tämän hypättyä eräänä päivänä verta vuotaen naisten yliopiston asuntolaan tiukasta valvonnasta ja vaarallisesta tilanteesta huolimatta.
Vuonna 1987 veren peitossa oleva mies hyppää naisten yliopiston asuntolaan Soulissa. Häneen aiemmin joukkosokkotreffeillä ensi silmäyksellä rakastunut yliopistoa käyvä nuori nainen, Yeong-ro, pitää hänestä huolta tiukasta valvonnasta ja vaarallisesta tilanteesta huolimatta. Yeong-ro kuitenkin järkyttyy saadessaan tietää Soo-hon salaisuuden. Vaikka Soo-ho suojeleekin ensirakkauttaan, Yeong-roa, hänen täytyy silti toimia poliittisen puolueen käskyjen mukaisesti pelastaakseen joukkuetoverinsa ja voidakseen palata Pohjois-Koreaan, missä hänen sisaruksensa odottaa häntä. Yeong-ro ei suostu taipumaan isänsä tahtoon ja työskentelee yhdessä Soo-hon kanssa pelastaakseen sekä rakastamansa miehen että ystävänsä. Millainen kohtalo heitä odottaa?