Full Count
Yksi syöttö voi muuttaa kohtalon tai tehdä ihmeen. Virittäydy kymmenen korealaisen ammattilaisbaseball-joukkueen kohtalokkaaseen otteluun yli 40 vuoden historialla. Heidän taistelunsa viimeisestä mestaruudesta on päättymätön.