Alaskan eläinpelastuspartio
Alaskalaiset sankarit pelastavat, kuntouttavat, tutkivat ja vaalivat Amerikan viimeisen syrjäseudun villieläimiä. Kolmea tunnettua luonnonsuojelukeskusta edustavat eläinten ystävät työskentelevät maalla, merellä ja ilmassa suojellen Alaskan villieläimiä planeettamme haastavimmilla seuduilla.