Handy Manny
Manu Mainio ja hänen työkalupakkinsa ystävälliset ja hassut työkalut tulevat aina apuun, kun naapurustossa on jokin ongelma. Sarja seuraa tämän lämminsydämisen korjausmiehen ja puhuvien työkalujen monenkirjavan joukon humoristisia seikkailuja samalla kun esikouluikäisille katsojille tarjotaan malli ristiriitojen ja ongelmien selvittämiseen. Mainio Manu on monikulttuurinen sarja siitä, miten asiat saadaan toimimaan. Latinosankari Manu Garcia on auttavainen ja päättäväinen nuori mies, joka puhuvien työkalujensa avulla on koko kaupungin asiantuntija korjaamaan kaikkea, mikä ei toimi. Manun koomiset seikkailut sisältävät espanjankielistä kulttuuria ja kieltä, kun Manu ja hänen työkalunsa näyttävät nuorille katsojille, miten parhaiten selviää arjen ahdingosta.