Henry Hugglemonster
Karjahdus! Tervetuloa hirviöiden kaupunkiin, jossa Henry Hugglemonster päätyy aina huimiin seikkailuihin isoveljensä Cobbyn, isosiskonsa Summerin ja vauvaveljensä Ivorin kanssa. Hugglemonsterin perheen täytyy hankkia kukalle auringonvaloa ennen isoa esitystä, Henry tekee niin ison taikinapallon, että se vyöryy kaupungin halki, ja Henry ja Summer pääsevät tapaamaan Summerin lempilaulajaa. Hilpeä halaileva hirviöperhe keksii aina keinot!