Where is Private Dulaney?
Vuonna 1979 sotamies Leroy Dulaney katoaa Camp Lejeunen asemapaikaltaan. Merijalkaväen mukaan hän karkasi luvatta, mutta hänen äitinsä, Carol, tietää sisimmässään jonkin olevan pielessä. Hän päättää selvittää, mitä hänen pojalleen tapahtui, ja alkaa tutkia asiaa itse. Hän ei olisi osannut kuvitellakaan, millainen maailma hänelle paljastuu.
Vuonna 1979 sotamies Leroy Dulaney katoaa Camp Lejeunen asemapaikaltaan. Merijalkaväen mukaan hän karkasi luvatta, mutta hänen äitinsä, Carol, tietää sisimmässään jonkin olevan pielessä. Hän päättää selvittää, mitä hänen pojalleen tapahtui, ja alkaa tutkia asiaa itse. Hän ei olisi osannut kuvitellakaan, millainen maailma hänelle paljastuu: huumeita, huhuja saatanallisista kulteista ja mahdollinen sarjamurhaaja.