Killing Eve
Eve on pitkästynyt, huipputerävä, peruspalkkatason MI5-agentti, jonka paperihommien täyteinen työ ei vastaa hänen fantasioitaan vakoojan tehtävistä. Villanelle on oikukas ja lahjakas tappaja, joka nauttii väkivaltaisen työnsä tarjoamista ylellisyyksistä. Killing Eve romuttaa käsitykset tyypillisestä toimintatrilleristä, kun nämä kaksi älykästä naista haastavat toisensa kissa ja hiiri -leikissä.