Liar
Psykologinen trilleri, jossa seurataan Laura Nielsonia ja Andrew Earlhamiä, joiden näennäisen viattomista treffeistä seuraa mutkikas valheiden verkko, jota kumpikaan ei osannut ennakoida.
Kadonnut-sarjan ylistettyjen kirjoittajien uusi tarina alkaa yöstä, joka muuttaa Laura Nielsonin ja Andrew Earlhamin elämät pysyvästi. Laura on fiksu ja omistautunut opettaja, jonka suhde päättyi vähän aikaa sitten ja joka epäröi deittailun maailmaan palaamisen suhteen. Andrew on tunnettu kirurgi, jonka poika on oppilaana Lauran koulussa. Orastava viehätys johtaa treffeihin, mutta kumpikaan ei voi aavistaa, kuinka kauaskantoisia seuraamuksia tapaamisella vielä on kummankin sekä heidän perheidensä kannalta. Totuus ja seuraukset kulkevat käsi kädessä tässä tiivistunnelmaisessa, mukaansatempaavassa trillerissä, joka tutkiskelee sekä suhteen että totuuden molempia puolia. Onko jokaisella tarinalla tosiaan kaksi puolta? Tarina pureutuu petollisuuden tuhoisaan hintaan sekä pariskunnalle että heidän ystävilleen ja perheilleen, kun salaisuuksia ja valheita alkaa paljastua.