Link: Eat, Love, Kill
Kaksoissiskonsa kadottua 18 vuotta sitten Eun Gye-hoon menetti tunneyhteytensä häneen. Eräänä päivänä Gye-hoon tuntee toisen ihmisen tunteiden läsnäolon ja suuntaa Jihwa-dongin naapurustoon, missä hänen siskonsa katosi. Hän tapaa Noh Da-hyunin, johon hänellä on tunneyhteys. Mysteeridraama ja romanttinen fantasia, jossa mies saa kokea oudon naisen tunnekirjon.