Mira, Royal Detective
Mira on vastanimitetty kuninkaallinen etsivä Intiaa muistuttavassa Jalpurin maassa. Rohkea ja neuvokas Mira matkustaa ympäri valtakuntaa auttamassa niin kuninkaallisia kuin kaupungin asukkaitakin.
Mira on vastanimitetty kuninkaallinen etsivä Intiaa muistuttavassa Jalpurin maassa. Rohkea ja neuvokas Mira matkustaa ympäri valtakuntaa auttamassa niin kuninkaallisia kuin kaupungin asukkaitakin. Ystävänsä prinssi Neelin, serkkunsa Priyan ja mangustiapureidensa Mikkun ja Chikkun kanssa Mira käyttää ainutlaatuista linssiään tutkiakseen jokaisen häntä vastaan tulevan tapauksen!