Modus
Menestystä niittänyt TV-sarja rikospsykologi Inger Johanne Vikistä. Inger Johanne alkaa tutkia raakojen väkivaltarikosten sarjaa, kun hänen autistisesta tyttärestään tulee murhan silminnäkijä. Liittyvätkö nämä kaksi juttua toisiinsa? Alkaa kiivas ajojahti… Anne Holtin romaaneihin perustuvan sarjan takana ovat Emmy-palkitut kirjoittajat.