Atom's Last Shot
Nayuta Azumi on nuori pelinkehittäjä, joka tekee omia pelejä. Häntä kutsutaan pelialan Banksyksi, koska kukaan ei tunne häntä. Erään tapahtuman jälkeen hän päättää elää hiljaiseloa. Samalla Atom-lelut, konkurssin partaalla oleva perinteikäs leluvalmistaja, etsii epätoivoisesti häntä, koska Atom haluaa mukaan pelialalle. Nuoret nerot loistavat luodessaan uutta, yhdistäessään ylpeytensä taitoon!