Olaf esittää
Lumiukosta sukeutuu showmies Olafin kertoessa viisi Walt Disney Animation Studiosin suosikkitarinaa ihan omalla tyylillään. Karismaattinen ja muuntautuvainen Olaf väläyttelee näyttelijäntaitojaan ikonisissa rooleissa ollen vuoroin merenneito, henki ja leijonakuningas (ja lähes kaikkea siltä väliltä) viihdyttäessään Arendelia ihastuttavilla lyhytversioilla näistä rakastetuista tarinoista.
Olaf astuu parrasvaloihin Walt Disney Animation Studiosin lyhytelokuvasarjassa "Olaf esittää", jossa lumiukosta sukeutuu showmies Olafin astuessa tuottajan, näyttelijän, puvustajan ja lavastajan saappaisiin hänen kertoessaan viisi Disneyn suosikkitarinaa ihan omalla tyylillään. Karismaattinen ja muuntautuvainen Olaf väläyttelee näyttelijäntaitojaan ikonisissa rooleissa ollen vuoroin merenneito, henki ja leijonakuningas (ja lähes kaikkea siltä väliltä) viihdyttäessään Arendelia ihastuttavilla lyhytversioilla näistä rakastetuista tarinoista. Josh Gad palaa Olafin alkuperäisääneksi tarinoissa, jotka on ohjannut Disneyn konkarianimaattori Hyrum Osmond ja tuottanut Jennifer Newfield.