One Mississippi
Löyhästi Tig Notaron elämään perustuva musta komedia seuraa Tigin elämän mutkia ja vastoinkäymisiä hänen yrittäessään sopeutua jälleen lapsuutensa kotikaupunkiin Mississippin osavaltiossa rakkaan äitinsä äkillisen kuoleman jälkeen.
Löyhästi Tig Notaron elämään perustuva musta komedia seuraa Tigin elämän mutkia ja vastoinkäymisiä hänen yrittäessään sopeutua jälleen lapsuutensa kotikaupunkiin, Mississippin osavaltiossa sijaitsevaan Bay St. Lucilleen, äitinsä Carolinen, juhlien väsymättömän ilopillerin, äkillisen kuoleman jälkeen. Omista taannoisista terveysongelmistaan yhä toipuva Tig yrittää päästä takaisin jaloilleen menetettyään ainoan häntä oikeasti ymmärtäneen ihmisen. Tigin tukena ovat hänen vanhempi mutta ei aina viisaampi veljensä Remy sekä hänen tunteellisesti etäinen isäpuolensa Bill. Tigin tyttöystävän, Brooken, yllätysvisiitti vain korostaa sitä, kuinka irrallaan kaikesta Tig on maailmassa ilman äitiään.