Housut Pois!
Sarjan jengi palaa yhteen 25 vuoden jälkeen. He vaihtavat esiintymisasunsa koiravarkauteen, kilpakyyhkyihin ja yhteen hyvin epätavalliseen panttivankitilanteeseen. Gaz on vanhempi muttei viisaampi. Hänen paras ystävänsä Dave ei enää kaipaa Gazin jekkuja. Mutta kun onnettomuus kohtaa, porukka puhaltaa yhteen hiileen yhteisen tavoitteen puolesta: vanhan ystävän kunnioittamiseksi.