PHOENIX: EDEN17
Avaruustutkimuksen aikakaudella Romi ja hänen rakastajansa George pakenevat tuhoutuneelta Maalta uutta maailmaa etsien vain heille kahdelle ja asettuvat Eden17-planeetalle. Se osoittautuu kuitenkin autioksi planeetaksi, joka ei sovellu ihmisten asumiseen.
Avaruustutkimuksen aikakaudella Romi ja hänen rakastajansa George pakenevat tuhoutuneelta Maalta uutta maailmaa etsien vain heille kahdelle ja asettuvat Eden17-planeetalle. Se osoittautuu kuitenkin autioksi planeetaksi, joka ei sovellu ihmisten asumiseen. Menetettyään Georgen onnettomuudessa Romi yrittää selviytyä poikansa Cainin kanssa ja asettuu hibernointikapseliin. Kun Romi herää 1300 vuotta myöhemmin, hän huomaa, että Eedenissä on nyt kukoistava kaupunki, jonka Cainin jälkeläiset ja Moopy-niminen muukalainen elämänmuoto rakensivat. Romi elää siellä kuningattarena, mutta vanhetessaan hänen kaipuunsa Maahan kasvaa. Eräänä päivänä Com-niminen Eedenin lapsi tunnistaa Romin tunteet ja päättää lähteä matkalle viedäkseen hänet Maahan.