L'Opera
Maailmankuulussa Paris Operassa Zoé, 35-vuotias huikean uran tehnyt primaballerina, on viime aikoina kompuroinut: liikaa juhlia, rakastajia, huolia. 19-vuotias Flora, nuori musta tanssija, on juuri liittynyt mukaan, ja hänellä on vain muutama kuukausi aikaa luoda itselleen paikka ja todistaa kykynsä.