Pose
Pose on draamasarja, joka tuo valokeilaan 1980-luvulla New Yorkissa huomiota herättäneen maanalaisen ball-kulttuurin legendat, ikonit ja hurjat taloäidit. Pose on tehnyt tv-historiaa ottamalla kaikkien aikojen suurimman määrän transsukupuolisia näyttelijöitä vakiorooleihin sekä suurimman määrän HLBTQ-näyttelijöitä käsikirjoitettuun sarjaan. Transsukupuolisia näyttelijöitä ovat muun muassa Mj Rodriguez, Dominique Jackson, Indya Moore, Hailie Sahar ja Angelica Ross, joiden rinnalla nähdään myös Billy Porter, Ryan Jamaal Swain, Angel Bismark Curiel, Dyllón Burnside, Sandra Bernhard ja Charlayne Woodard.