Ralph & Katie
Ralphilla ja Katiella oli juuri upeat häät. Palaamme nyt kauniiseen Lake Districtiin katsomaan, kuinka parimme lähtee yhteiselle ensimmäisen häävuotensa taipaleelle. Purjehtiessaan läpi elämän, rakkauden ja itsenäisyyden Ralph ja Katie kohtaavat vastanaineille tuttuja esteitä ja haasteita, mutta Downin oireyhtymän tuoman siunauksen tai haasteen kera.