Tuomitset Jax Stewartin kyseenalaisen etiikan ja villit tulkinnat laista… kunnes päädyt itse ongelmiin. Sitten näet, millainen hän todella on: Los Angelesin loistavin ja pelottomin puolustusasianajaja, joka tarttuu jokaiseen saamaansa tilaisuuteen haastaa oikeusjärjestelmän tavanomaiset menettelyt.