Red Swan
Hwain-konsernin jäsenen nainut Oh Wansoo saa tappouhkauksia. Hän tapaa sattumalta Seo Doyoonin, henkivartijan, joka tutkii Hwain-konserniin kytköksissä olevan ystävän kuolemaa. Yhdessä he selvittävät Hwain-konsernin halun tahraamia salaisuuksia.