Salem
Salem sijoittuu arvaamattomaan 1600-luvun Massachusettsiin ja paneutuu siihen, mikä todella sai aikaan kylän pahamaineiset noitaoikeudenkäynnit. Sarja rohkenee paljastaa pimeän, yliluonnollisen totuuden tästä Pohjois-Amerikan historian pahamaineisesta ajanjaksosta.