Noh Chakheesta, suuren asianajotoimiston Jangsanin ässäjuristista, tulee yhdessä yössä julkinen puolustaja. Tässä oikeustapausdraamassa seurataan hänen ja toisen eksentrisen julkisoikeudellisen puolustajan, Jwa Sibaekin, yhteistoimintaa sarjamurhatapauksen parissa.